Podnikatele na internetu může stejně jako ty, kteří se činí v našem reálném světě, postihnout nepříjemnost v podobě nedostatku zákazníků. I když je na internetu lidí dost a dost a hravě tu lze oslovit i ty, kteří žijí hodně daleko, třeba až na opačném konci světa, nikdy není jistota, že se to podaří a že bude ze strany internetové veřejnosti projeven o určitou nabídku dostatečně vysoký zájem. A nemusí za tím být ani nedostatečně atraktivní nabídka takového podnikatele. Chyba může totiž být i v tom, že se internetové veřejnosti nepodaří právě onu konkrétní nabídku objevit, respektive že tato potenciální zákazníky odradí dříve, než tito zjistí její výhodnost.
Zkrátka a dobře se i na internetu musí každý z nabízejících podnikatelů náležitě propagovat. Musí se postarat o to, aby se o něm vědělo a aby si k němu našli lidé cestu. A protože je internet hodně komplikovaná záležitost, je určitě dobré vsadit při reklamě zde na pomoc od profesionálů.
Ideální je, když je podnikateli nápomocen specialista PPC reklamou. Specialista proto, že tomu rozumí a může tak nejlépe dosáhnout žádoucího efektu, a PPC reklama proto, že u ní jde na rozdíl od jiných reklam prokazatelně o dosahování těch nejlepších výsledků. On totiž funguje systém PPC odlišně než jiné typy reklam. Tady se neplatí za to, že někdo pro někoho někde na internetu reklamu vyvěsí. Tady se platí výlučně za skutečné výsledky, jež taková reklama má, tady se platí za to, kolik lidí tato osloví a přiměje je k tomu, aby na ni kliknuli.
Propagovaný podnikatel tak má jistotu, že neplatí za nic, a to je ještě zvýhodněno logickým faktem, že se musí poskytovatel takové reklamy snažit o to, aby propagovanému podnikateli zájem veřejnosti zajistil, protože jinak si na sebe nevydělá.
A proto rozumní lidé na PPC reklamy sázejí. Protože tu nekupují žádného zajíce v pytli.